انا وزنى وعندى وطولى وعايزه دواء يخسسنى بسرعه فى حوالى شهر ونظام غذائى
انا وزنى 85 وعندى 17 سنه وطولى 175 وعايزه دواء يخسسنى بسرعه فى حوالى شهر ونظام غذائى مع الدواء
إجابات الأطباء على السؤال
عادة النظام بينزل 5-6 كيلو , اكثر من هيك عير صحي ابدا , و النزول السريع تردي الوزن بسرعة . قبل ما تاخدي اي حبوب مساعدة يجب ان تعملي تحليل الكبد و الكلي و الغدة الدرقية و غيرها... 4 2013-06-09 08:26:21
أخصائي تغذية فيفيان محمد وهبي
تغذية