انا مصابه بمرض السكري طولي ووزني وعايزه وزني يزيد لاني نحيفه وعظام جسم
أنا مصابه بمرض السكري طولي 165 ووزني 50 عمري 19سنه وعايزه وزني يزيد لأني نحيفه وعظام جسمي ظاهرة حاولت كتير بس محتاجه حل
إجابات الأطباء على السؤال
حاولي التركيز على الدهون المفيدة الموجودة في المكسرات النية "يفضل عدم المملحة" وفي الافكادو ، تناول الاطعمة الغنية بالسعرات مثل الطحنية ، زبدة الفول السوداني، الاكثار من كمية الوجبة "البروتين" مثل الدجاج والسمك واللحوم الحمراء 1 2015-12-30 08:58:03
أخصائية تغذية رناد قطينة
تغذية