اريد ان انقص وزني انا 85 وياريت يكون دواء عشان عايزة مفعول بسرعة
انا كنت عاملة دايت مانعةة السكريات والنشويات وكنت بلعب رياضة وخسيت ف 15 يوم حوالي 7 كيلو انا طولي 173 وزني حاليا 85 بطخن من ضهري ودراعي وجنابي عايزة حل عشان حقيقي تعبت
إجابات الأطباء على السؤال
هذا النقصان عبارة عن سوائل في العادة و ليس دهون و لإنقاص الوزن بشكل صحيح و صحي لا بد من إتباع نظام غذائي صحي و زيادة النشاط البدني و بالضرورة هذا سينعكس إيجابيا على تناسق الجسم و رشاقة الجسم عموما . 0 2019-11-10 09:04:38
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
تعليقات الزائرين
مرفت طلعت مرفت طلعت
انا وزنى 85 وطولى 158 وعامله استءصال رحم ومبيض وسنى 36 وعندى كيس مياه على المبيض التانى وعاوزه اخس اعمل ايه