النحافه المفرطه بالنسبه الى سني
انا عندي ١٦ سنه و المفروض وزني ٦٣كليو و دلوقت وزني ٤٦ كيلو و كل فتره بيقل اكتر من الاول اعمل اي ؟
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل عمل فحص للغدة الدرقية والالتزام بحمية غذائية خاصة لزيادة الوزن وممارسة تمارين عضلية ,واستعمال مكملات غذائية خاصة لزيادة الوزن وفتح الشهية . 0 2021-01-05 10:52:23
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية