انا عندي ووزني وطولي بس وجهي رفيع جدا ايه الاغذيه الي اكلها تساعده انو
انا عندي 22 سنة ووزني 53 وطولي 154 بس وجهي رفيع جدا ايه الاغذيه الي اكلها تساعده انو يملي بس جسمي يفضل زي ماهو
إجابات الأطباء على السؤال
الفواكه والخضار الحمراء 0 2017-10-30 13:15:40
أخصائية تغذية هديل سعد
تغذية
الفواكه والخضار الحمراء