عندي نحافة من زمان وعايزه اتخت
انا عندي 22 سنه انا بنت.. ووزني 50 كيلو وعندي عسر هضم حاولت في موضوع الاكل دا ومنفعش خالص معايا باكول ومش بيظهر علي جسمي.. ينفع اخود بروتين او اي حاجة تتخن في وقت قصير
إجابات الأطباء على السؤال
ممكن تناول ما يسمى ببديل الوجبات عبارة عن ظروف باودر خليط من النشويات و البروتينات و الدهون و تساعد جدا بزيادة الوزن 0 2022-10-23 13:15:12
د. ايلي عون
استشاري التغذية