عاوزه اخس لان وزني زايد خالص
انا عاوزه اخس بس مش عارفه خالص والدهون متركمه ف الجنابي والضهر والفخده ونفسي اخس انا لسه صغيره يعني 20سنه وعملت دايت كتير اوي اخس وارجع تاني اذيد بالله عليك اي حد يساعدني لاني تعبت بجد وانا وزني 110وطولي163
إجابات الأطباء على السؤال
يجب مراجعه أخصائي تغذيه معتمد من اجل برنامج مناسب لحالتك 1 2022-12-04 15:21:39
د. نشات الدحيات
تغذية