زياده فى الوزن وعدم تناسق الشكل
انا طولى 163 ووزنى 78 كيلو محتاجه وزنى يكون 60 كيلو فمحتاجه اعرف اى نوع الرياضه للى استخدمها فى البيت او الاعشاب اللى اشربها او نظام للاكل مريح ويخسسنى بطريقه سريعه
إجابات الأطباء على السؤال
تقليل الارز والمكرونه والخبز منع الحلويات والسكريات فترة شرب الماء بكميات مارسة رياضه
1 2022-05-10 16:40:42
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية