النحافهالنحافه وان برضع واعوزا حاجه تزودنى تركيبه وفاتح
النحافه وان برضع واعوزا حاجه تزودنى تركيبه وفاتح شهيا
إجابات الأطباء على السؤال
حضرتك ماينفعش تاخدي فواتح شهيه خالص لارم تحاليل سريعه و نحدد نظام غذائي علشانك و علشان نضمن ان البيبي يتغذي منك كويس
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية