عاوزه اخس بطريقه صحيه من غير براشيم
اعانى من السمنه المفرطه وبصراحه عاوزه اخس ويكون جسمى كويس بس مش عاوزه براشيم
إجابات الأطباء على السؤال
بدون براشيم كل المطلوب برنامج غذائي قلبل الدهون والسكريات المشي او الرياضه يوميا لمدة ساعه 0 2019-11-20 19:12:37
الدكتورة فاطمة الشمسان
تغذية
يتم انزال الوزن باتباع حمية غذائية متوازنه بمتابعه من قبل اختصاصي التغذية . 0 2019-11-20 13:36:25
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية