اتناول طعام فيه حديد وفيتامين د بشكل مستمر،بعد كم من الوقت اصبح كالاشخاص الطبيعيين بحيث يكون عندي الحديد والفيتامينان موزونة في جسمي
إجابات الأطباء على السؤال
هذا يعتمد على نسبة النقص التي عند لأنه لو كان هناك نقص شديد ينصح بأخذ مكملات الحديد وفيتامين د لذا يفضل استشارة الطبيب بهذا الخصوص 0 2014-02-19 06:36:35
أخصائي تغذية دعاء علي صالح
تغذية
تعليقات الزائرين
احمد محمد نعمان احمد محمد نعمان
رمضان كريم دكتور .. انا بخاخد فيرجلوبين قرص بعد الاكل عشان الحديد .. وعاوز اخد دافاليندي قرص بعد الاكل عشان فيتامين دال .. وبخدهم هما الاتنين عشان في تساقط شعر ... مع العلم اني باخد نت لوك 10 بعد الاكل