زياده الوزن والسمنه ووحساب الكتله
وزني 75 وطولي 158 ودلوقتي جيت احسب الكتله قالي انها 30 واني كده ف سمنه رغم اني مبتعشاش وبحاول اقل من الدهون اعمل اي منطقه البطن والارداف عندي زايدين
إجابات الأطباء على السؤال
بالتاكيد فية زيادة بالوزن لازم يتم إتباع نظام غذائي صحي ومتوازن بدون منع النشويات أو الإفراط في تناول البروتين والدهون مع عمل جلسات تخسيس موضعي بالأجهزة الحديثة في اي مركز متخصص التخسيس منطقة الجناب  1 2021-01-01 22:10:18
الدكتور محمد خيري
تغذية