اعاني من النحافه و عايزه اتخن
وزني ٢٥ ك و انا طولي ١٦٨ ة متزوجه و عندي ولدين ووزني كان ٦٧ ك لكن بعد الحمل والولادة نزل وزني و مش عارفه ارجع وزني تاني مش عندي اي مشاكل صحيه
إجابات الأطباء على السؤال
٢٥ كغم قليل جدا ، لا بد من التقييم الصحي و التغذوي . 1 2020-07-24 19:25:02
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية