اريد فقدان الوزن ولاكن اخاف من ان يصبح قصيبي اقصر
وزني 114ك ج وطولي164 ولاكن هذا بسبب التوقف عن التمارين لاني من البدايه املك جسم عضلي المهم هل انا لو خسرت الوزن حيئسر علي القضيب يعني هل سيقصر في الطول ؟؟ للعلم طول القضيب حوالي 23 س انا عايز اخسر وزن بس خايف ان ده يئسر
إجابات الأطباء على السؤال
اهلا وسهلا لا لا ما في اي تأثير على الطول ولا السمك. بل على العكس مع انقاص وزنك هيتحسن الطول والحجم والقوة بالاخص ان عمرك صغير وفي مرحلة الشباب والطاقة. تحياتي 1 2021-03-07 14:17:06
استشاري التغذية عمرو ابو صالح
تغذية