دواا للتخسيس ويساعد ع الحرق
وزني فوق ال١٠٠ تقريبا ١٢٥ وطولي ١٦٢ بدأت صيام متقطع لان بسمع انه كويس..وبكره الرياضه وكنت عايزه دوا يساعد ع الحرق لان حرقي ضعيف اوي .جربت كتير رجيمات وبحبط لان حرقي ضعيف والنتيجه ضعيفه ..حالا منعت سكر ورز وبفطر ع لمون وعسل ومايه دافيه ونص رغيف وبيض وخياره وطمطمايه وجزارايه وكوبايه لبن بالعسل
إجابات الأطباء على السؤال
علاج السمنه علاج السمنه بشكل صحي و بدون حدوث ترهلات يتم بان ندرس الحاله الصحيه للمريض و نعمل تحاليل معمليه نعمل تحليل مكونات الجسم
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية