مشكله في خساره الوزن وعدوم الارده
محتاجه اخسر وزن من ١٥ لي ١٧ كيلو و حولت كتير اعمل نظام غذائي سليم و اكتئابت و فشلت نفسي في. حل سهل و سريع و اقدر انزل في اسرع وقت ممكن
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام غذائي صحي ومدروس ليناسب احتياجات جسمك سينزل الوزن بالتدريج فالحياة الصحية تحتاج الارادة وخسارة الوزن تحتاج الصبر لضمان عدم زيادة الوزن مرة اخرى 0 2020-10-04 00:00:16
أخصائية تغذية زينة شبيب
تغذية