الاستحمام بعد الرياضة
كنت عايز اعرف آخد بعد التمارين الرياضية دش ساقع ولا دافئ؟ وايه مميزات كل نوع فيهم؟
إجابات الأطباء على السؤال
دش متوسط الحراره علشان الجسم ساخن و ماتعرضوش لدرجه حراره بارده فجاه مش كويس للمناعه 1 2020-06-19 09:20:53
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية