خدي اليمين دايما منتفخ وخدي الشمال نحيف مش عارفه ايه السبب ارجوكم حد يفيدني ايه السبب لكدا مع العلم ان اختي برضو زي خد وخد
إجابات الأطباء على السؤال
نحافة الوجه عموما قد تكون بسبب الأنظمة الغذائية الغير صحية ، و الحل يكمن في إتباع نظام غذائي صحي و قد ينصح ببعض المكملات الغذائية إضافة إلى الكريمات و الزيوت الموضعية , 0 2019-05-26 06:48:38
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية