اقدر احصل شي يسد الشهيه من غير تحاليل
حابه اخذ حبوب او علاج او شي يسد شهيتي انا اخذ حبوب كرتزون وزادت من وزني وشكلي بشكل فضيع
إجابات الأطباء على السؤال
للاسف اى ادوية لسد الشهية اضرارها اكتر من نفعها بكثير و بتاثر علي مراكز بالدماغ طالما اخدتى كورتيزون مع الوقت ما سببه من زيادة حيروح مع الوقت باكل متوازن و شرب مياة كويس و كونك بتاخدى جلوكوفاج بيساعد معانا جدا 0 2020-04-29 15:52:44
د. نيفين البنا
تغذية