النحافة وعلاجها ف اسرع وقت
جسمى نحيف وداخل ع فرح والجسم ف النازل محتاج بروتين كويس
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة اسباب عديدة و عليه لا بد من التقييم الصحي و التغذوي ليتسنى معرفة السبب و عليه يتم التدخل المناسب و الفعال .. 0 2020-08-22 18:23:55
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية