اناعندى ولادة مرات قيصرى وعضلة بطنى ضعفت جدا جداوحصل ترهلات جامدة وال
اناعندى24سنةولادة 3مرات قيصرى وعضلة بطنى ضعفت جدا جداوحصل ترهلات جامدة والدكتور قالى محكاجة عملية شد بطن عايزة اعرف اعمل رجيم قبل العملية للعلم انا برضع طبيعى ووزنى98وطول169
إجابات الأطباء على السؤال
يجب زيارة اخصائية التغذيه لان فترة الرضاعة مرحله حرجه ويمكن تخفيف الوزن خلالها تحت اشراف اخصائية التغذية فقط 1 2017-04-30 10:18:55
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية