الدايت والتكميم والترهلات
انا والده قيصري من سنه وزني بعد الولاده 106 عملت دايت وصل 89 اعاني من ضعف الاراده و طفش الدايت مشكلتي الترهلات البطن الارداف الذراعين فكرت بالتكميم ولكن خائفه من الجلد الزائد
إجابات الأطباء على السؤال
عملية التكميم مش الحل النهائي للتخلص من السمنة واصلاح الجسم بشكل نهاىي دي طريقة لتقليل الاكل اللي داخل للجسم نصيحتي لك قوي ارادتك ونشطي عزيمتك وامشي علي دايت متوازن مع ممارسة الرياضة بشكل منظم وباذن الله هتخسي بدون ترهلات الجلد 0 2022-07-31 12:01:14
الدكتور محمد خيري
تغذية