اعاني من زيادة الوزن من بعد الولاده انا وزني ثابت من بعد الولاده وزني ٧٧ ك وطولي ١٥٩م وانا برضع بنتي عندها ١٠ شهور والدهون متركزه في البطن والارداف عايزة اخس متاسرش علي الرضاع
إجابات الأطباء على السؤال
أعطي نفسك فرصه لبعد مرور سنه وبنفس الوقت ركزي ع الحصص من الخضار والفواكه والألبان وقللي من الدهنيات 1 2017-04-05 17:35:30
طاقم الطبي