خبير اخصائيه التغذيه والصحه
انا عندي مشكله في الاكل ممكن اكل مره واحده في 1 ظهرا 1 رغيف خبز فقط ومفكرش تاني ف الاكل غير في الساعه 1 صباحا ممكن اكل 5 رغيف هل في ضرر على الصحه
إجابات الأطباء على السؤال
بيسبب ركود في عملية التمثيل الغذائي داخل الجسم وبيقلل حرق الدهون وبيسبب زيادة مستقبليه في الوزن وبالتالي يضر الجسم 0 2022-02-25 09:19:58
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية