انا عمرى وطولىووزنى المفروض اخس قد ايه
انا عمرى 19 سنه وطولى158ووزنى68 المفروض اخس قد ايه
إجابات الأطباء على السؤال
فقدان ١٠ كيلو ويكون جسمك بوزن مثالي 0 2015-06-21 02:05:52
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية
فقدان ١٠ كيلو ويكون جسمك بوزن مثالي