انا رفيع جداااااا عملت حجات كتيره ت كتير عندي ووزني ووووووووو الرد
انا رفيع جداااااا عملت حجات كتيره حولت كتير عندي 17 سنه ووزني 35 ارجوووووووووو الرد
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام غذائي صحي متوازن والتركيز على الأغذيه الغنيه بالسعرات مثل الكوكتيلات المضاف لها العسل والقشطه والمكسرات والحليب بالفواكه والحليب بالتمر 0 2015-05-28 20:50:56
أخصائية تغذية ردينه الرفاعي
تغذية