انا بدوخ فى المواصلات وبرجع وبيكون عندى حاله صداع انا عايزه دا نتيجه ل
انا بدوخ فى المواصلات وبرجع وبيكون عندى حاله صداع انا عايزه اعرف دا نتيجه لايه
إجابات الأطباء على السؤال
يحدث ذلك بسبب إصابة جهاز التوازن في الأذن الداخلية والعلاج تناول دواء درامامين حبة نصف ساعة قبل إقلاع السيارة أو الباص ن وتناول فنجان قهوة وعدم الأكل في هذه الأثناء 0 2011-03-13 08:16:11
طاقم الطبي