انا امي وزنها وطولها اوريد ان ماهوا الوزن المثالي
انا امي وزنها 110 وطولها 160 اوريد ان اعرف ماهوا الوزن المثالي
إجابات الأطباء على السؤال
- هكذا الوزن زائد جدا جدا جدا - الوزن المناسب من 55 الى 65 كجم تقريبا نحتاج أن ننزل بالوزن بالتدريج و من خلال متابعة و اشراف طبيب تغذية علاجية 1 2016-10-23 23:48:31
طاقم الطبي
تعليقات الزائرين
زائر زائر
دكتور انا حاليا بعمل دايت وباخد علاج لسد الشهيه فتره الدايت ماليش نفس للاكل خالص بس بأكل فاكهه هل ف ضرار عليا !!!!؟ هل ي دكتور م اهتمش ب الميزان ف فتره دايت !!