اريد ان افقد بعض من وزني
اريد ان اقلل من وزني هل استطيع ان استخدم دواء سيدوفاج علما بان عمري ٢٠ عاما
إجابات الأطباء على السؤال
سيدوفاج لازم يكون تحت اشراف طبي 0 2022-04-04 16:06:26
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية
سيدوفاج لازم يكون تحت اشراف طبي
تعليقات الزائرين
زائر زائر
لو سمت يادكتور انا متجوزه بقالي سنه ونص ولسه محصلش حمل بسبب اني تخينه مع العلم اني كنت ماشيه ع نظام غذائي ومش بنزل حته لو كيلو واحد وعندب الغده الدراقيه اي العمل عشان انزل