ازاي اثبت وزني ومتخنش تاني ؟ هل فيه حقن او حبوب تساعدني ع التثبيت ؟
إجابات الأطباء على السؤال
ثبيت الوزن يكون بالمحافظه على مواعيد الوجبات و الرياضة بمعنى اني باخد وجبة كل 3 ساعات منهم الفطار و الغدا و العشا بمواعيد ثابته و دا بيساعد الجسم انه يحرق السعرات الحراية الزيادة. اكلنا يكون باعتدال لو زودت ف وجبة اقلل ف الوجبة التانيه او اليوم التاني نحافظ على شرب الماء من لترين ل 3 يوميا يكون بين الاكل و النوم ساعتين على الاقل. 0 2017-08-01 15:19:25
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية