عدم زيادة الوزن بسبب نقص الشهيه
وزني مش بيزيد ومش باكل كويس ومبحسش بجوع و شهيتي مش مفتوحه واخدت ادوية كتير مهضم زي ديجستين وكذا دواء مهضم ومش بتأثر اخذ ادويه أيه عشان وزني يزيد
إجابات الأطباء على السؤال
الافضل عدم اللجوء للادويه لزياده الوزن ولكن يمكن اتباع بعض النصائح مثل تناول معلقه صغيره عسل ابيض علي نص كوب ماء يوميا علي الريقتناول سناك صغير كل ساعتين مثل ٦ حبات لوز او سوداني او نص ثمره فاكههوالاهتمام بشرب الماء 1 2023-03-23 14:36:23
د. هدي فايد
تغذية