لو سمحتو انا محتاجة مساعدة في موضوع انظمة الرجيم دي انا رحت لكذا وكل و
لو سمحتو انا محتاجة مساعدة في موضوع انظمة الرجيم دي انا رحت لكذا دكتور وكل واحد فيهم بيقولي نظام غير التاني وانا تعبت بجد ممكن حد يقولي على نظام كويس امشي عليه انا وزني 95
إجابات الأطباء على السؤال
رأيي نظام تحديد السعرات الحراربة فعال وامن ( اختيار الاغذية حسب حالة المريض الصحية ) هل تعانين من ايه امراض ؟...هل لديك عزيمة لخسارة الوزن ؟...مقدار ونوعية الطعام الذي تتناوليه ؟هل هناك حساسية ... يمكنك التواصل معي ان احببت وان شاء الله نحصل على نتائج مرغوبة 2 2015-09-09 13:29:37
أخصائية تغذية هلا سامي
تغذية