ازاي ابدا في الكيتو دايت
عندي نسبه دهون عاليه في جسمي وعاوز اوصل لوزن ونسبه تتناسب مع الوزن ده وطولي بعد البحث لقيت ان الكيتو افضل نظام فسؤالي هو ايه الاغذيه الممنوعه في الكيتو نهائيا وازاي ابدأ فيه وهل هو آمن لو استخدمت معاه منتج Lipo 6 black ultra ؟ ولا فيه نوع حارق دهون افضل؟ وزني ٨٥ وطولي ١٧٧
إجابات الأطباء على السؤال
نظام الكيتو غير صحى وغير آمن 0 2019-09-07 07:41:43
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
نظام الكيتو غير صحى وغير آمن