مش بزيد في الوزن خالص
عايزه ازيد في الوزن وده مش بيحصل خدت فواتح شهيه وقورصات وحاجات كتير جدا علي مدار ٦ سنين +ان الدوره الشهريه عندي تيجي شهرين واربعه لا وهكذا سؤالي في حقن معينه تزود هرمون الانوثه عندي ممكن اخدها ولا هتبقي غلط ليا عايزه حاجه سريعه عشان جربت كل حاجه حتي الرياضه والبروتين وكل حاجه
إجابات الأطباء على السؤال
النحافه بتحتاج لمعرفة سبب عدم زيادة الوزن الافضل تخاليل شامله بول ، براز ، صورة دم ، غدة درقية وبعدها يتحدد برنامج غذائي مناسب بلاش تستخدمي حقن لزيادة الوزن 0 2022-01-02 10:51:43
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية