انا رفيعه جدا وعايزه حل ضروري عشان انا ف ٣ ثانوي وشهور وهدخل كليه
انا وزني ٤٧ وطولي١٦٠ ورفيعه اوووي وروحت لدكاتره كتير ومفيش فايده خدت علاج وحقن كتير ومفيش حاجه برضو عايزه اعرف ده من اي مع العلم ان اهلي كلهم جسمهم حلو مش تخين ولا تخين اووي
إجابات الأطباء على السؤال
الزمن هو الحل الوحيد لزيادة الوزن . هي فرصتك الان أن تأكلي على راحتك وأن تهتمي بدروسك . وسوف يأتي يوم يزداد وزنك فيك وتتحسري على أيام النحافة 0 2021-05-01 17:14:28
الدكتور اغيد محمد بيريص
الغدد الصماء