هل يمكن ازيد كمان 10 سم لطولي
السلام عليكم انا عمري 15 وراح ادخل 16 قريباً ان شاء الله وطولي 160 طول ابي 162 وامي 158 على حسب المعادلة طلعلي المتوقع 166.5 فقط هل يمكن زيادة طولي اكثر من النتيجة المتوقعة؟
إجابات الأطباء على السؤال
باذن الله تعالى تفائل وان شاء الله تزيد بالطول لو بامكانك عمل تحليل هرمون النمو يبقي كويس جدا ولو فية اي خلل ممكن ترجع لطبيب غدد صماء لوصف العلاج المناسب 1 2022-08-18 21:34:37
الدكتور محمد خيري
تغذية