انا كنت عاوزه اسال انا عندى جناب جامده والافخاد مليانة ونفسى اخسسهم هل دول ليهم حل مع العلم ان جسمى من فوق مظبوط يعنى انا جسمى عامل زى الكمثرى فانا كنت عاوزه اعرف هل ف حل لكده ولا مفيش
WhatsApp Icon هل تريد إجابة أكثر تفصيلا؟ تحدث مع طبيب الآن
إجابات الأطباء على السؤال
بالنسبة للجوانب غالتخلص منهم يكون بالإبتعادعن منتجات الأجبان و الألبان وأن تكثري من تناول الفواكه المحتوية على نسبة عالية من فيتامين ج ومضادات الأكسدة كالأناناس و العنب و الكيوي والمأكول السحري للتخلص من الأرداف الفجل الأبيض ويمكن عمل كوكتيل من الجزر و الفجل الأبيض 0 2012-12-07T15:39:25+00:00
altibbi logo