انا فتات بعمر وزني kg و طولي cm اخسر kg او لاسباب صحية في اقرب وقت ولا
إجابات الأطباء على السؤال
مركز وقايه للتخسيس والعلاج الطبيعى فى جوجل واقرئى المقال
نصاائح للتخلص من الوزن الزائد والوصول الى الوزن المثالى