زياده الطول بطريقه سريعه وصحيحه
انا عمرى 19 وطولي 158 كمت ابحث عن افضل دواء لزياده الطول ضروري وهل من الممكن زيه الطول في هذا العمر
إجابات الأطباء على السؤال
في السن ده بيبقي صعب شويه زيادة الطول لكن يمكن ممارسة تمارين رباضية الاهم يكون في تناسق بشكل عام علي مستوي الجسم كله 1 2022-03-28 13:53:47
الدكتور محمد نبيل موافي ابراهيم
تغذية