تغذيه سليمه وانا عندي١٣ سنه ونفسي اخس ويبقى وزنى٥٠ كيلو انا وزنى 70
انا عمرى ١٣ سنه ووزنى ٧٠ كيلو وطولى ١٧٠ هل وزنى مناسب
الملفات المرفقة:
f6192b96-f285-4875-bf72-a1c6559a796e
إجابات الأطباء على السؤال
٥٠ كيلو غير مناسب قليل جدا..وزنك المثالي ٦٤-٦٥ كيلو ..اتبعي نظام غذائي متوازن (نشويات + بروتين + دهون صحية) 0 2020-05-03 11:22:32
د. د سارة كمال
تغذية