انا طولي ووزني وعايز اخس هل اعمل عملية ولي رجيم
أنا طولي 180 ووزني 120 وعايز اخس هل أعمل عملية ولي رجيم ؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل عمل حميه خاصه وعدم اللجوء للعمليات . 1 2015-12-15 12:50:31
أخصائي تغذية لورا فرح
تغذية