انا باخد دواء ميرتيماش بقالي 10 شهور ومن شهر كده الدكتور قالي هنوقف الدواء وهناخده يوم بعد يوم المشكله ان دلوقتي في أعراض عماله تظهر زي الدوخه وبتبقى جامده جدا وعدم التركيز وبحس أن مفيش إدراك نهائى زي ما يكون دماغي مش موجوده وحاسس بتعب وارهاق وجوده النوم كمان قلت هل ده من الأعراض الانسحابية؟
اجابات الاطباء
يجب مراجعة الطبيب لتقييم الحالة ولمعرفة أسباب هذه الأعراض وإعطاء العلاج الدوائي المناسب اقرأ المزيد
يجب مراجعة الطبيب لتقييم الحالة ولمعرفة أسباب هذه الأعراض وإعطاء العلاج الدوائي المناسب
السؤال 1 من 2
لمن تبحث عن إجابة هذا السؤال؟
السؤال 2 من 2
هل سبق واستشرت طبيباً لهذه الحالة؟
مئات الآلاف من المرضى وثقوا بطبيبهم هنا
اسأل طبيباً الآن, الطبيب جاهز يجيب على سؤالك في دقائق
استشر طبيبلديك سؤال للطبيب؟
احصل على إجابة من أطباء موثوقين من منصة الطبي
المحتوى الطبي على الطبي لأغراض التوعية ولا يُغني عن استشارة الطبيب المختص أو التشخيص السريري. في حالات الألم الحاد أو فقدان الإحساس المفاجئ، يُرجى مراجعة أقرب طوارئ.
آخر مقاطع الفيديو من أطباء متخصصين
التعليقات
آراء وتجارب من المستخدمين، ليست بديلًا عن الإجابة الطبية أعلاه.