وزني و طولي عاوزة اخس ل في شهر بس يدوب فطمت من اسبوعين اعمل ايه
وزني 80 و طولي 158 عاوزة اخس ل 65 في شهر ضروري بس يدوب فطمت ابني من اسبوعين . اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
النزول السريع غير مرغوب به و غير صحي بعد فطام الطفل تستطيعي عمل حميه مدروسه مع اختصاصي التغذيه 0 2017-04-26 13:40:37
أخصائي تغذية محمد العجيمي
تغذية