تخسيس دهون الفخذين والارداف
وزني 72 كيلو وطولي 161سم عندي نقص في فايتمن دال وعندي دوالي ساق يسرى باخد برشام دافلون وبرشام فايتمن دال ووزني ثابت وعندي الدهون في الفخذين والأرداف عايزة حل اوصل لوزن 60ك ولو فيه برشام معين يساعدني اخس وميضرنيش تمام
إجابات الأطباء على السؤال
عزيزي كونك بتاخد دوا دافلون َ بتعاني من الدوالي، في نوع مناسب من الرياضه الدوالي الساقين و بنفس الوقت بتزيد نبسه الحرق في الجسم بيساعدك على خساره الوزن لكن البدء التدريجي للتمارين ، نقص فيتامين د هو بيسبب بثبات الوزن و زيادته ا ارجو الالتزام ب الجرعه و بتأخذ مع وجبه دسمه فيها دهون 0 2022-09-09 18:24:21
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية