حضرتك اعاني من السمنه
وزني ١١٢ السن ٥٦ الطول ١٧٦ انا كنت عامل حادث فاصبت بزراعي الاسفل والان زارعي لايتحمل ثقل جسمي ارجو الافاده برجيم او طريقه للتخلص من الكرش
إجابات الأطباء على السؤال
حاله و سن حضرتك لازم نعمل تحاليل الاول 0 2020-05-01 00:51:50
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية
حاله و سن حضرتك لازم نعمل تحاليل الاول