عايزه انحف منطقه البطن فقط ممكن حل
عمري 33وزني74طولي165 جسمي متناسق بس منطقة البطن عندي هيا المشكله ولدت 3مرات قيصرية وعايزه انحف منطقه البطن فقط اعمل ايه ممكن حميه غذائية تجيب نتيجة
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك غير مثالي تحتاجين تنقصين تقريبا ١٠ كيلو انصحك بالمشي يوميا ساعه وبرنامج غذائي مدروس  0 2022-12-07 19:20:11
الدكتورة فاطمة الشمسان
تغذية