وزنى عملت رجيم كتير ودايما بنزل كيلو وبعدين بزيد تانى
وزنى 107عملت رجيم كتير ودايما بنزل 6كيلو وبعدين بزيد تانى؟
إجابات الأطباء على السؤال
نزول الوزن يكون سوائل اكثر يجب ان يشرف عليك اخصائي تغذية 0 2017-10-16 08:40:36
أخصائية تغذية هديل سعد
تغذية