تغذيه وسمنه ونحافه وجراحه
ممكن أعرف ازاي اقدر اخسس باطني وزرعتي كمان أنا عندي مشكلة الجسم من فوق عريض ومن تحت ضغير نفسي جسمي يتخن من تحت
إجابات الأطباء على السؤال
بعد المتابعه على نظام غذائي متوازن متكامل و ممارسه الرياضه وشرب الماء ي والوصول للوزن المطلوب ممارسه الرياضه لالبطن و الذراعين 0 2023-03-01 17:27:14
د. آية محمد منسي احمد
تغذية