في الصحة العامة علاج النحافة
لو سمحت انا عندي 17 سنة وطولي 160 ووزني 53 عاوزه اتخن عن كده وعملت تحاليل كل حاجه تمام عاوزه علاج بس بعيد عن الكورتيزون
إجابات الأطباء على السؤال
في حالتك يجب إتباع نظام غذائي صحي متوازن ومتكامل يُلبي إحتياجات الجسم من العناصر الغذائيه الٱساسيه و أيضٱ يُساعد علي بناء عضلات الجسم + إتباع إرشادات الطبيب حول ممارسه رياضه مناسبه لك تُساعد علي بناء عضلات الجسم و توازنه و تصحيح العادات والتفاصيل اليوميه 6 2021-05-24 15:57:15
د. هبة الشريف
تغذية