اصلاح الجسم من الرجيم القاسي
عملت رجيم قاسي ١٠ ايام في شهر ٨ ومن يومتها مش بنام الا ثلاث اواربع ووزني بيزيد بسرعه عملت in body طلعت الحرق 1400 وهو الطبيعي بتاعي من 1800 إلى 1950
إجابات الأطباء على السؤال
عدل اوقات نومك واتبع حمية صحية بدون حرمان حتى ترجع هرمونات الحرق لطبيعتها مع مراعاة تحليل هرمون الغدة الدرقية أيضا 0 2021-12-24 18:24:41
د. عزة محمود
تغذية